رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان از بازدید بیش از ۱۶ هزار گردشگر از آتار تاریخی این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی مشهدی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با بیان اینکه در طی هفت روز گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از مسجدجامع و قنات دوطبقه اردستان، موزه و مسجدجامع زواره بازدید کردند، اظهار کرد: بیشترین بازدید مربوط به مسجد جامع اردستان با بیش از پنج هزار بازدید کننده بوده است.

وی با بیان اینکه اردستان دارای یک قنات ثبت جهانی و ۶۷ اثر ثبت ملی است، افزود: برای رفاه حال مسافران و گردشگرانی که از شهرستان اردستان بازدید می‌کنند، تعداد شش هزار دفترچه راهنمای گردشگری آماده و در اختیار مراکز گردشگری و اقامتی قرار داده شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان با بیان اینکه در این هفت روز ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان اسکان داده شدند، گفت: از این تعداد بیش از پنج هزار مسافر در ۱۷ مدرسه شهرستان اسکان داده شده‌اند.

مشهدی با اشاره به شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران تصریح کرد: شهرستان اردستان آمادگی اسکان مسافران پنج هزار مسافر را در شرایط اضطراری دارد. 

 
انتهای پیام/م 
 

بازدید گردشگران نوروزی از آثاریخی تاریخی اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.