اسکان بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مسافران در مدارس استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: از شروع طرح اسکان مسافران نوروزی در استان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مدارس استان اسکان داده شده اند.

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: در ایام نوروز تعداد ۲۲۴ مدرسه در استان سمنان با یک هزار و ۶۷۸ کلاس درس و ۱۴ مرکز رفاهی و با پذیرش ۷۰۳۳ نفر در روز برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است .

وی افزود: از شروع تعطیلات تا به امروز ۱۰۷ هزار و ۵۸۹ نفر از مسافران عزیز در مدارس استان اسکان داده شده اند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۰ نفر خانوار فرهنگی، ۵ هزار و ۸۸۹ تعداد خانوار غیر فرهنگی، با جمع خانوار ۱۵ هزار و ۹۱۹ و ۴۴ هزار و ۶۲۹ تعداد نفرات فرهنگی و ۲۴ هزار و ۴۲۹ نفر هم غیر فرهنگی بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: در مراکز رفاهی آموزش و پرورش هم ۲ هزار و ۶۶۸ نفر تا کنون اسکان داده شده اند که آمار مجموع در استان تا به امروز ۱۰۷ هزار و ۵۸۹ نفر از ابتدای تعطیلات تا به امروز اسکان داده شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ۵۰۰نفر هم در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران عزیز در استان در مدارس فعالیت دارند .

انتهای پیام / گ

اسکان مسافران در مدارس استان سمنان

برچسب ها: فرهنگیان ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار