رئیس سازمان دهیاری‌های کشور:

کمک ۴۰ هزار میلیارد ریالی به شهرداری‌ها کشور

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور کمک می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مهدی جمالی نژاد،رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال به دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور کمک می‌شود.

مهدی جمالی نژاد افزود: در بارندگی‌های اخیر بیش از ۲۰ استان کشور درگیر سیلاب بودند و خساراتی را نیز متحمل شدند، اما لرستان با مدیریت به موقع و درست خسارات سیل به حداقل رسید و ازبسیاری از خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آمد.
وی با بیان اینکه میزان خسارات سیل بررسی شده است، اظهار داشت: تمام خسارات سیل اخیر درنشست امروز هیات دولت به صورت گلوبال تامین اعتبار خواهد شد.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: سهم هر استان از خسارات سیل اخیر به مدیران استان تحویل داده می‌شود و دولت خسارت وارد شده از سیلاب‌ها را در حد توان جبران خواهد کرد.
فرماندار الیگودرز اضافه کرد: در حوزه راه‌های روستایی، کشاورزی و منازل مسکونی خسارت‌هایی به شهروندان این شهرستان وارد شده که دولت باید در راستای جبران نمودن آن‌ها تلاش کند.
حمید کشکولی ادامه داد: برخی روستا‌ها و مناطق دورافتاده الیگودرز نیازمند امداد هوایی هستند که امیدواریم سازمان‌های مربوطه جهت خدمات رسانی به این مناطق مساعدت لازم را بعمل آورند.
وی گفت: هم اکنون برآورد دقیق خسارت مقدور نیست و باید کل اطلاعات شهرستان جمع بندی شود.
فرماندار الیگودرز اظهارداشت: امکانات برف روبی در سطح شهرستان محدود است و باید در این خصوص تجهیزات لازم به الیگودرز اختصاص یابد.

انتهای پیام /ب

امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها کشورکمک می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.