در بابلسر

گاز پیک نیک مسافر ۲۶ ساله آذربایجان غربی را به کام مرگ کشاند

گازگرفتگی دو جوان اهل آذربایجان غربی در چادر مسافرتی سبب مرگ یکی از آنان و مسمومیت فرد دیگر شد.

سرهنگ مسعود تقدیسی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از مرگ مسافری در شهرستان بابلسر به علت گارگرفتگی ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن در چادر مسافرتی خبر داد

وی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع گازگرفتگی در منطقه ساحلی و تفریحی پارکینگ ۲ شهرستان بابلسر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهر سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حاثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۲۶ ساله و اهل استان آذربایجان غربی که به همراه یکی از دوستانش در چادر مسافرتی در حال استراحت بوده به علت استفاده از گاز پیک نیک برای گرم کردن چادر، دچار گازگرفتگی ناشی از استنشاق گاز منواکسید کربن شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: در این حادثه این فرد قبل از هرگونه عملیات امداد و نجات جان خود را از دست داد و دوست ۲۴ ساله وی که در این حادثه مصدوم شد به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ تقدیسی به مسافران و گردشگران نوروزی هشدار داد: از گرم کردن داخل چادر و اماکن درب بسته با ذغال و گاز پیک نیک جدا خودداری و از لباس گرم و پتو برای در زمان استراحت داخل چادر استفاده کنند.

انتهای پیام/آ

پیک نیک جان یک جوان را گرفت

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار