افزایش سفر گردشگران نوروزی

شهردار آبادان از افزایش سفر گردشگران نوروزی به این شهرستان در نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین حمیدپور شهردار آبادان از افزایش سفر گردشگران نوروزی به این شهرستان در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: از ۲۷ اسفندماه پارسال تا پایان هفتمین روز فروردین یک میلیون و ۷۴۰ هزار میهمان نوروزی وارد آبادان شدند.

وی با بیان اینکه این مسافران از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و گردشگری آبادان استقبال کردند افزود: از این تعداد بیش از ۶۰۰ هزار نفر در آبادان اقامت کردند که این میزان اقامت نسبت به مدت مشابه نوروز پارسال حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

شهردار آبادان گفت: میزان بازدید مسافران نوروزی از مجموعه‌های تاریخی و گردشگری آبادان حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش را نشان می‌دهد.

حمیدپور ادامه داد: مسافران نوروزی از ظرفیت هتل ها، مدارس، خانه‌های بوم گردی و اردوگاه‌های راهیان نور استفاده کردند.

وی گفت: شهرداری آبادان در حوزه ترافیک سعی کرده گره ترافیکی به خصوص در هسته مرکزی شهر را کنترل کند و با این اقدام شاهد ترافیک روان در بیشتر معابر آبادان هستیم.

شهردار آبادان افزود:در کمپ‌های نوروزی امکانات لازم از جمله حمام، آشپزخانه، آب آشامیدنی و آشپزخانه برای میهمانان نوروزی مهیا شده است.

حمیدپور گفت: سه کمپ نوروزی توسط شهرداری آبادان با ظرفیت اسکان شبانه سه هزار نفر در نقاط مختلف شهر مهیا شد و مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

سفر گردشگران نوروزی به آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.