بارش باران در محور خاش-زاهدان /رانندگان با احتیاط رانندگی کنند

رئیس پلیس راه شمال فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از بارش باران و لغزنده بودن در محور مواصلاتی خاش- زاهدان خبر داد.

بارش باران در محور خاش-زاهدان /رانندگان با احتیاط رانندگی کنندسرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی از ساعتی پیش در محور خاش –زاهدان شاهد لغزنده بودن این محور مواصلاتی هستیم.

وی افزود:هم اکنون تمامی محور‌های مواصلاتی باز بوده و از ترافیک نسبتا روانی برخوردار است، اما در محور‌های زاهدان-نهبندان، زاهدان- میرجاوه، زاهدان –بم، وزش باد و گرد و غبار بارش باعث کاهش دید افقی در این محور‌های مواصلاتی استان شده است بنابراین این مهم می‌طلبد رانندگان، احتیاط لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند.

سرهنگ بهروزی زاده با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی از سوی رانندگان، اظهار داشت:عوامل پلیس راه به صورت کاملا آماده در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودرو‌های خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از طرق شمار تماس‌های ۱۴۱ کسب کنند.

انتهای پیام/ع

بارش باران در محور خاش-زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار