استقبال ۳۴۰ هزار مسافر از گردشگری آبی

رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بنادر آبادان گفت: از ابتدای فروردین ماه جاری تا هشتمین روز بهار ۳۴۰ هزار مسافر نوروزی از گردشگری آبی در بنادر آبادان استقبال کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شهرام بهبهانی رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بنادر آبادان روز جمعه گفت: استقبال از گردشگری آبی در بنادر آبادان در نوروز ۱۳۹۸ نسبت به نوروز پارسال تاکنون ۱۳ درصد رشد داشته است.

وی افزود: با گذشت هشت روز از تعطیلات نوروز، تاکنون استقبال گسترده‌ای از گردشگری آبی در اروندرود از سوی کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی صورت گرفته است.

رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بنادر آبادان با بیان اینکه سه شناور برای گردشگری آبی در بنادر آبادان و اروندکنار به مسافران خدمت رسانی می‌کنند گفت: روزانه ۱۰ سرویس گشت دریایی در پایانه مسافربری آبادان و پنج سرویس در یادمان شهدای والفجر هشت اروندکنار مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور را تا روبروی شهر فاو عراق سرویس می‌دهند.

بهبهانی امنیت مسافران را مهمترین موضوع در گردشگری آبی برشمرد و افزود:کارکنان مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان قبل از هر سفر دریایی نکات مهم را به مسافران آموزش می‌دهند.

رضا رحیمی یکی از فعالان گردشگری دریایی در آبادان نیز گفت: در سال جاری گردشگری آبی مورد استقبال گسترده میهمانان نوروزی در بنادر آبادان قرار گرفته است.

وی افزود: آماده سازی ترمینال مسافری یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان است که ترمینال مسافری با کیفیتی بالا و محیطی شاد و مفرح آماده استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی است و این مهم شرایط خوبی را برای گردشگری دریایی فراهم کرده است.

انتهای پیام/ د

استقبال از گردشگری آبی

برچسب ها: نوروز98 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.