رئیس پلیس فتای استان یزد خبرداد؛

سارق اینترنتی در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس فتای استان یزد از دستگیری متهم سرقت‌های اینترنتی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتای استان یزد گفت: این فرد با شگرد‌های خاص و با انتخاب طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار بعنوان خریدار با فروشندگان مذاکره و ضمن تعیین قرار از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ ابوطالبی افزود: در این شیوه سارقان در قالب خریدار از فروشندگان کالا در سایت‌های اینترنتی که اقدام به عرضه کالای خود می‌کنند کلاهبرداری کرده و ضمن ارائه و نشان دادن رسید جعلی مبلغ واریزی به حساب فروشنده و یا واریز مبالغی به حساب فروشندگان که به صورت سرقت از حساب دیگران بوده است کلاهبرداری می‌کنند که این موضوع باعث مسدود شدن حساب فروشندگان کالا و مشکلات متعاقب آن می شود.

وی با اشاره به شگرد‌های جدید کلاهبرداران فضای مجازی گفت: مردم و کاربران فضای مجازی در استان باید مواظب این گونه کلاهبرداری‌ها باشند.

رئیس پلیس فتای استان از مردم حواست در صورت نیاز به خرید از فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی از کارت‌هایی انتخاب کنند که موجودی آن تنها به میزان خرید مورد نیاز باشد و از کارت‌های بانکی که موجودی آن‌ها مبالغ زیادی باشد برای خرید‌های اینترنتی پرهیز کنید.

وی گفت: در حال حاضر متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/ غ

دستگیری سارق اینترنتی در یزد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار