تعطیلی ۱۴ واحد بهداشتی در جهرم

۱۴ واحد متخلف بهداشتی در جهرم تعطیل شد.

تعطیلی ۱۴ واحد بهداشتی در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید ارجمند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: بازرسان این دانشگاه در ابتدای تعطیلات نوروزی یک هزار و ۹۵۶ بازرسی از مراکز، اماکن، محل‌ها و سامانه‌های آبرسانی انجام داده است که منجر به تعطیلی ۱۴ واحد متخلف بهداشتی شد.

وی حفظ آرامش و ایجاد اطمینان در بهداشت عمومی شهرستان از اهداف برنامه سلامت نوروزی دانشگاه دانست و افزود: همکاری دیگر سازمان‌ها و ادارات شهرستان در نظارت بر مراکز، سامانه‌های آبرسانی و اماکن بین راهی بسیار کمک‌رسان بوده است.

ارجمند تصریح کرد: تعداد صدور اخطار بحرانی و غیربحرانی مراکز متخلف در ۱۰ روز گذشته ۹۳ مورد بوده که ۱۴ مورد آن به مراجع قضایی معرفی و پلمپ شد که سه هزار و ۶۹۴ مواد غذایی غیر بهداشتی کشف و معدوم سازی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم ادامه داد: تاکنون ۹۶ مورد نمونه برداری غذایی را بازرسان بهداشت دانشگاه انجام داده اند و تعداد نمونه آب آشامیدنی گرفته شده در سطح شهرستان ۱۰۱ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: در اقدامات برنامه سلامت نوروزی دانشگاه تعداد کلرسنجی آب و سنجش با تجهیزات پرتابل به ترتیب هزار و ۴۸۲ و هزار و ۲۱۰ مورد بوده است.

ارجمند اظهار کرد: تعداد رسیدگی به شکایات مردمی در روز‌های اخیر سال جدید ۳۷ مورد بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: با شعار هر شهروند یک بازرس همشهریان و مسافران نوروزی می‌توانند هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه شکایات تلفنی ۱۹۰ اعلام کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

تعطیلی واحد‌های بهداشتی متخلف در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.