بهترین گل تاریخ بارسلونا انتخاب شد

هواداران تیم فوتبال بارسلونا طی یک نظرسنجی اینترنتی بهترین گل تاریخ این باشگاه را انتخاب کردند.

بهترین گل تاریخ بارسلونا انتخاب شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هواداران باسلونا، گل لیونل مسی در نیمه نهایی کوپا دل ری فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ به ختافه را که با حرکت انفرادی این بازیکن به ثمر رسید، به عنوان بهترین گل تاریخ این باشگاه انتخاب کردند.

این گل که در پیروزی ۵-۲ بارسا به ثمر رسید مشابه گلی بود که دیگو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ در دیدار آرژانتین برابر انگلیس به ثمر رساند و به شهرت جهانی دست یافت.

تیم فوتبال بارسلونا از ماه دسامبر طی یک نظرسنجی اینترنتی از هوادارانش در سراسر جهان خواسته بود تا از میان ۶۳ گل زیبای معرفی شده، بهترین گل تاریخ این باشگاه را انتخاب کنند.

در نهایت ۴ گل که سه تای آن‌ها توسط مسی به ثمر رسیده بود، به مرحله نهایی راه یافتند و همراه با گل سرجی روبرتو برابر پی اس جی بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

در نهایت پس از سه ماه رقابت و ۶۰ مرحله حذفی، گل لیونل مسی در نیمه نهایی کوپا دل ری فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ به ختافه، به عنوان بهترین گل تاریخ بارسا انتخاب شد.

از میان بیش از نیم میلیون نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، ۴۵ درصد هواداران به این گل رای دادند.

پس از این، گل مسی به بیلبائو در فینال کوپا دل ری فصل ۱۵-۲۰۱۴ با ۲۸ درصد دوم شد و گل دیگر این بازیکن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل ۱۱-۲۰۱۰ در برنابئو به رئال، با ۱۶ درصد سوم شد.

گل سرجی روبرتو در پیروزی تاریخی ۶-۱ بارسا برابر پی اس جی (بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۱۷-۲۰۱۶) نیز با یازده درصد در دره چهارم قرار گرفت.

در این نظرسنجی آنلاین هوادارانی از ۱۶۰ کشور شرکت کرده بودند.

قرار است میان همه شرکت کنندگان قرعه کشی شود و به ۲ برنده خوش شانس ۲ بلیت جایگاه ویژه، فینال کوپا دل ری که روز ۲۵ می‌ در سویا برگزار خواهد شد، اهدا شود.


بیشتر بخوانید:

بی تفاوتی رونالدو نسبت به تیم سابق خود

کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو/تحقیر ژرمن‌ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی


انتهای پیام/

گل مسی به ختافه بهترین گل تاریخ بارسا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار