روایت علی علیزاده از رئیس جمهوری که حتی در حد کتاب علوم اول راهنمایی نمی‌داند +فیلم

تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی با انتشار ویدئویی، بی‌سوادی کامل رئیس جمهور یکی از بزرگترین کشورهای جهان را روایت کرد.

وقتی علی علیزاده بی سوادی کامل رییس جمهور ابر قدرت دنیا را به نمایش می گذارد +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر سابق بی‌بی‌سی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش بی سوادی کامل ترامپ، رئیس جمهور یک کشور ابر قدرت دنیا را درباره انرژی بادی به نمایش گذاشت و نوشت:

«این ویدیو مال دیشب است. رییس جمهور ابرقدرت جهان حتی در حد کتاب علوم اول راهنمایی نمیداند که انرژی بادی چگونه کار میکند. نمیداند چگونه انرژی بادی ذخیره و چگونه به شبکه عادی برق کمک میرساند. میگوید سرمایه گذاری در انرژی بادی بی فایده است، چون مثل برادرزاده نه ساله من فکر میکند لحظه‌ای که باد قطع شود برق هم قطع میشود. باورکردنی نیست. اما همینقدر خرفت و عامی و بیسواد و از نظر علمی شیاد است.

اگر حرف ترامپ را امام جمعه شهرستانی دورافتاده در ایران میزد چند روز بحران داشتیم. کانال‌های تلگرامی پر میشد از مچ گیری. سلبریتی‌ها دهانشان کف می‌آورد و میگفتند ایران سقوط کرد. رضا پهلوی و مسیح علی‌نژاد فریاد میزدند این نشانه بیسوادی و خرافات کل نظام ایران است. بی‌بی‌سی برنامه صفحه دو را به این موضوع اختصاص میداد. طنز پردازان صدای آمریکا و رادیو فردا تا مدت‌ها با صدای خنک و لوس شان از آن جک میگفتند. اما چون ترامپ اربابشان است و نان شب شان را میدهد همه خفه شده‌اند و صدایشان در نمی‌آید.

من، اما از سخنان ترامپ خیلی خیلی بیشتر وحشت میکنم. رییس جمهور قدرتمندترین کشور روی زمین است. آینده محیط زیست آمریکایی و غیرآمریکایی به تصمیمات این آدم بستگی دارد. آینده هوایی که بچه‌های هنوز به دنیا نیامده حتی در ایران و عراق و‌هند در سال هزار و چهارصد و چهل تنفس خواهند کرد به تصمیمات این جلبک-مغز درباره محیط زیست بستگی دارد. اما حرف پایانی. حالا ترامپ، دقیقا با همینقدر مغز و سواد، با سعودی‌ها قرارداد بسته تا ایران را ویران کند. گفته با فشار به اقتصاد ایران، مردمش را به مرز جنون و خشم و عصبانیت میرسانم. تا جاییکه به جان هم بیفتند. بک عده خائن ایرانی هم دورش جمع شده‌اند و به اسم مردم ایران از او تقاضای مداخله و تحریم میکنند. یک عده داخلی هم با سیاه کردن همه چیز نادانسته به کمکش آمده‌اند. اما من ایمان دارم ما به عنوان ملتی قدیمی و با چهل سال تمرین مقاومت از ترامپ و از ملت آمریکا که در کمال آزادی بهترین انتخابش ترامپ بوده باهوش تریم. من ایمان دارم در جنگ مردم ایران و امریکا، مردم ایران پیروز خواهند شد»

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترامپ ، علیزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
قطعا مردم ایران پیروزن..چون خدااااا با ماست.