سخنگوی ستاد خدمات سفر استان یزد خبرداد؛

رشد ۱۶۸ درصدی اسکان مسافران نوروزی در یزد

سخنگوی ستاد خدمات سفر استان یزد گفت: تا پایان روز هشتم فروردین ماه سالجاری یک‌ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۵۹ نفر در استان یزد اسکان داده شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، صالحی سخنگوی ستاد خدمات سفر استان یزد گفت: طبق آخرین آمار از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا پایان هشتمین روز از فرودین سالجاری حدود یک‌ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۵۹ مسافر نوروزی در استان یزد اسکان داده شده اند که این تعداد نسبت به مقدار مشابه سال قبل رشد ۱۶۸ درصدی داشته است.

صالحی افزود: بر اساس آخرین گزارش آمار ترافیکی تا پایان هشتمین روز از فروردین ماه جاری، تعداد تردد ورودی حدود ۴۸۶ هزار و ۲۱۹ دستگاه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر استان یزد ادامه داد: تعداد ۱۱۲  تصادف نیز در این مدت به ثبت رسیده است که متاسفانه در این بین پنج نفر نیز جان خود را از دست داده اند. 

استان یزد دو شهر جهانی را در خود جای داده است؛ یکی شهر جهانی یزد که البته امسال به عنوان پایتخت شهر‌های پایدار جهان نیز انتخاب شده است و دیگری شهر میبد که به عنوان شهر جهانی زیلو شناخته می‌شود، و این روز‌هابه خوبی مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ غ

اسکان یک‌ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۵۹ مسافر نوروزی در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.