فرمانده انتظامی البرز خبر داد

افزایش ۵۴ درصدی کشفیات سرقت در ۹ روز ابتدایی سال ۹۸

سردار محمدیان از افزایش ۵۴ درصدی کشفیات سرقت در تعطیلات نوروز ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: با تمهیداتی که به منظور کاهش جرایم و برقراری امنیت در ایام نوروز انجام شد، نظارت و کنترل نیرو‌های پلیس در استان از روز‌های پایانی سال گذشته افزایش یافت.

وی افزود: با توجه به افزایش سفر‌ها در تعطیلات نوروز و عدم حضور بسیاری از شهروندان در منازل احتمال وقوع سرقت افزایش می‌یافت که با افزایش گشت‌های پلیس در مناطق و نظارت بر محله‌ها شاهد افزایش ۵۴ درصدی کشفیات سرقت در ۹ روز ابتدای سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه در استان هستیم.

فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: به منظور آگاهی بیشتر مردم برای پیشگیری از سرقت خانه‌ها، کیف قاپی، سرقت از خودرو‌ها و غیره در اسفندماه از طریق رسانه ها، سیمای استان و همچنین هشدار‌های تبلیغاتی نصب شده در محدوده کلانتری‌ها اقدام شده بود که خوشبختانه با نظارت شبانه روزی پلیس و همچنین توجه بیشتر مردم شرایط برای سوء استفاده احتمالی سارقان کاهش یافت.

وی افزود: پاکسازی مناطق حاشیه‌ای از حضور معتادان، احضار و دستگیری سارقان سابقه دار در روز‌های پایانی سال و همچنین نظارت بر خودرو‌های عبوری و پارک شده در کنار خیابان در ایام تعطیلات را از جمله اقداماتی عنوان بود که منجر به افزایش کشفیات سرقت در استان شده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: نظارت و اقدامات امنیتی شبانه روزی پلیس تا پایان تعطیلات ادامه دارد، اما انتظار می‌رود شهروندان نیز با احتیاط و رعایت اصول ایمنی در برقراری امنیت و جلوگیری از انواع جرایم توسط سارقان همکاری کنند تا تعطیلات را بدون کوچکترین ناراحتی و دغدغه‌ای سپری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار