شهردار سنندج خبر داد:

استقرار ۲۵ دستگاه انواع ماشین آلات در سطح شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای رفع آبگرفتگی معابر و براساس شناسایی نقاط پر خطر ۲۵ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر مستقر شدند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید باران در هفته جاری تمامی سازمان‌ها و مناطق تابعه این شهرداری بصورت شبانه روزی مجموعه اقدامات لازم در راستای پیشگیری از سیل و آب گرفتگی معابر را انجام دادند.

وی بیان کرد: خوشبختانه عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل و مسیل‌های سیلاب با تلاش شبانه روزی در سطح شهر انجام شده است.

وی گفت: در راستای جلوگیری از ورود آب به داخل منازل و برخی معابر بیش از ۱۰۰۰ کیسه شن توسط نیرو‌های خدمات شهری تهیه شده و در نقاط پرخطر هم تعبیه شده است.

صیدی افزود: شهرداری مناطق و نواحی اخطار‌های کتبی را به مالکان منازل مناطقی که در مسیر سیلاب و بستر رودخانه قرار دارند را تحویل داده است.

شهردار سنندج گفت: در جلسات مختلف نقاطی که بیشترین خطر و احتمال آب‌گرفتگی دارد را شناسایی و نسبت به تعیین ماشین آلات عمرانی جهت استقرار تعیین شده است.

صیدی از استقرار ۲۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: این ماشین آلات از امروز تا روز ۱۳ فروردین در ستاد‌های تعیین شده مستقر می‌شوند.

وی گفت: این ماشین آلات در مسیر‌های بلوار آزدگان، پارک کودک، بلوار ۲۴ متری دگایران، میدان جهاد، پارک محمدی، میدان نبوت، ناحیه منفصل شهری ننله، ناسیر و حسن آباد، شهرک ساحلی، شهرک بهاران بلوار ساحلی و بلوار دکتر حسینی مستقر شدند.

شهردار سنندج به شهروندان توصیه نمود در راستای کاهش حوادث و همچنین تسریع در امداد رسانی در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری نمایند.

وی ابراز امیدواری نمود: با تلاش کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری و اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شاهد کمترین آب‌گرفتگی و حادثه در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/م

آمادگی شهرداری سنندج  برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.