اینستاگرام جلو بردن سریع ویدئوها را آزمایش می‌کند

اینستاگرام به تازگی قابلیتی را مورد آزمایش قرار داده است که به کمک آن می‌توان ویدئوها را در فید اصلی با سرعت بیشتر دید.

اینستاگرام جلو بردن سریع ویدئوها را آزمایش می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها انتقال اطلاعات و داده‌ها به سرعت انجام می‌شود و شرکت‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند سریع‌ترین روش را در انتقال داده‌ها و ارائه اطلاعات داشته باشند. خبرهای جدید نشان می‌دهند اینستاگرام هم به تازگی به نظر کاربران خود اهمیت داده است و دیگر قصد ندارد وقت آن‌ها را با دیدن ویدئوها آن هم به صورت کامل بگیرد. قابلیت جدیدی که اینستاگرام به صورت آزمایشی به فید خود اضافه کرده همان قابلیتی است که بسیاری از کاربران منتظر تاریخ رسمی شدن آن خواهند بود.

اینستاگرام با حرکتی در راستای خواسته‌های کاربران خود، نوار جستجوی ویدئو را به فید اصلی کاربران خود به صورت آزمایشی اضافه کرده است. این قابلیت توسط محقق برنامه‌های موبایلی، جین مانچون وونگ دیده شده است و به کاربران اجازه خواهد داد تا ویدئوهایی را که مشاهده می‌کنند، عقب و جلو ببرند بدون این که دوباره بخواهند برای دیدن بخشی از ویدئو دوباره آن را از ابتدا مشاهده کنند. این قابلیتی است که همه ویدئوپلیرهای جهان تا به حال آن را داشته‌اند و فقط در اینستاگرام چنین قابلیتی وجود نداشت.

این قابلیت ساده و ابتدایی که پیش از این مورد تقاضای بسیاری از کاربران بوده است در حال حاضر برای ویدئوهایی که در IGTV به اشتراک گذاشته شده‌اند، قابل استفاده است اما این اولین بار است که چنین قابلیتی برای ویدئوهایی که در فید معمولی این شبکه اجتماعی آپلود می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. اینستاگرام هنوز این قابلیت را برای استوری‌های خود مورد آزمایش قرار نداده است و مشخص نیست که آیا بخواهد آن را برای استوری‌های خود مورد آزمایش قرار دهد یا خبر. هنوز صحبتی از تاریخ رسمی شدن این قابلیت برای برنامه اینستاگرام نشده است اما چند هفته صبر کردن برای رسمی شدن این قابلیت، در مقابل چندین سال صبر به چشم نمی‌آید.


بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین خودروها در اینستاگرام +تصاویر


انتهای پیام/

آزمایش جلو و عقب بردن ویدئو در اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار