همکاری نامزد اسکار با کمپانی نتفلیکس

ملیسا مک کارتی نامزد چندین دوره آکادمی اسکار در فیلم جدید کمپانی نتفلیکس به نام «نیروی رعدو برق» بازی خواهد کرد.

همکاری بازیگر زنِ نامزد اسکار با کمپانی نتفلیکسبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، اوکتاویا اسپنسر و ملیسا مک کارتی در فیلم جدید نتفلیکس با نام «نیروی رعدو برق» در نقش زنانی با قدرت‌های استثنایی بازی خواهند کرد،

این فیلم توسط همسر اسپنسر «بن فالکُن» کارگردانی و نویسندگی خواهد شد. او تهیه کنندگی این فیلم را نیز به همراه مک کارتی و مارک پلات انجام خواهد داد.

اسپسنر بعد از دریافت اسکار برای فیلم«خدمتکاران» با فیلم «ارقام پنهان» و امسال نیز با فیلم «آیا هرگز میتوانی من را ببخشی» نامزد اسکار شده بود، علاوه بر این در چند سال اخیر رد پای او در فیلم‌های برنده اسکار دیده می‌شود، چرا که او به تازگی تهیه کننده اجرایی فیلم «کتاب سبز» را بر عهده داشته است که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۷ به عنوان بازیگر نیز در فیلم «شکل آب» حضور داشت که خودش توانست نامزد بهترین بازیگر زن نقش مکل شود و فیلم شکل آب نیز توانست جایزه بهترین فیلم را دریافت کند.

مک کارتی و فالکُن، زوج موفق هالیوودی به تازگی نیز در فیلم اکشن و کمدی «فراهوش» محصول شرکت برادران وارنر همکاری داشته اند که در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۰ آذر) منتشر خواهد شد، مک کارتی در این فیلم نیز به عنوان تهیه کننده و بازیگر فعالیت خواهد کرد و همسرش نیز کارگردان خواهد بود.

این زوج همچنین در فیلم‌های تمی، رییس و پایه مهمانی همکاری داشته اند و فیلم کمپانی نتفلیکس پنجمین فعالیت مشترک آن‌ها خوهد بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.