بازدید ۱۲ هزار و ۳۰۴ نفر از موزه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان

مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز گذشته ۱۲ هزار و ۳۰۴ نفر از موزه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و برنامه‌های اجرایی در داخل موزه‌ها، خانه شفتی و حمام دردشت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی رشیدی مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهارکرد: امسال کمیته فرهنگی تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای برنامه‌های متنوع را از ابتدای اسفندماه آغاز کرد، البته برنامه‌های کمیته فرهنگی تفریحی به طور معمول حول محور برنامه‌های فرهنگی، هنری، گردشگری و تفریحی برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز گذشته ۱۲ هزار و ۳۰۴ نفر از موزه‌های سازمان و برنامه‌های اجرایی در داخل موزه‌ها، خانه شفتی و حمام دردشت بازدید کردند.

مسئول کمیته فرهنگی و تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان آمار بازدید از برنامه‌های اجرا شده در گلستان شهدای اصفهان را ۲۵ هزار و ۴۳۲ نفر اعلام و تصریح کرد: آمار بازدید از نمایش‌های طنز اجرا شده در شهر ۹۷۱۵، برنامه‌های مجموعه ناژوان ۵۶ هزار و ۹۳۱ نفر و برنامه‌های گذرچهارباغ ۲۱ هزار و ۸۹۵ نفر بوده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع همچون برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات اصفهان، مشاغل‌خانگی، بازی‌های تفریحی، کافه، برنامه استیجی (مسابقه، موسیقی، استندآپ و...) در باغ فدک، اظهارکرد: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز گذشته ۲۷ هزار و ۵۱۲ نفر از این برنامه‌ها استفاده کردند.

رشیدی با بیان اینکه در این ایام ۴۸ هزار و ۶۹۵ نفر از برنامه‌های اجرا شده در تخت فولاد استفاده کردند، تصریح کرد: آمار بازدید از ویژه برنامه‌های اجرا شده در منطقه پنج شهرداری اصفهان به ویژه مجموعه صفه ۲۶ هزار و ۹۰۶ نفر بوده است، گفت: از برنامه‌های اجرا شده در باغ غدیر ۱۰ هزار و ۱۶۴ نفر، پل خواجو ۶۳ هزار و ۴۵۰ نفر، ارگ جهان نما ۲۳ هزار و ۲۷۲ نفر، میدان امام علی (ع) یک هزار و ۲۵۰ نفر و در میدان امام (ره) (بازی چوگان) شش هزار و ۶۶۰ نفر بازدید کردند.

وی به آمار بازدید از برنامه‌های اجرا شده در مناطق ۱۵، ۱۲، ۱۱، ۱۰، دو و یک شهرداری اصفهان اشاره و تصریح کرد: منطقه یک تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر، منطقه دو تعداد چهار هزار و ۱۵۴ نفر، منطقه ۱۰ تعداد ۱۵ هزار و ۷۱۷ نفر، منطقه ۱۱ تعداد دو هزار نفر، منطقه ۱۲ تعداد ۲۸ هزار نفر و منطقه ۱۵ تعداد سه هزار و ۳۹۴ نفر از برنامه‌های نوروزی اجرا شده استفاده کردند.


انتهای پیام/م 

 
 

استقبال مسافران نوروزی از رویدادهای فرهنگی و تفریحی شهر

برچسب ها: شهرداری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار