تخلیه روستای بنه عاطی دزفول

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول از تخلیه روستا بنه عاطی از توابع بخش چغامیش دزفول برای پیشگیری از خطر احتمالی سیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: با توجه به شرایط جوی آب و هوای روستا بنه عاطی از توابع بخش چغامیش ۵۰ درصد در معرض خطر سیلاب بود که در این باره نیاز بود برای امنیت و جان مردم، اهالی این روستا را جابه‌جا و به محل اسکان‌های تعیین‌شده انتقال دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد روستا‌های دیگر تخلیه شوند، بیان داشت: با توجه به شرایط جوی و پیش‌بینی‌های هواشناسی و نیز خطر سیلاب به خاطر افزایش دبی رودخانه هر احتمالی وجود دارد، در حال حاضر بازدید از روستا‌های شهرستان در دستور کار است.

حیدری با بیان اینکه «در حال حاضر در چندین نقطه درگیر هستیم»، تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های متوالی کسی به سیل‌بند‌ها رسیدگی نکرده است و با افزایش دبی آب رودخانه برخی جا‌ها ظرفیت و استحکام لازم را ندارند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول افزود: برای سلامتی و امنیت مردم درحال خدمت هستیم و اینکه گفته می‌شود مردم جا‌به‌جا شوند برای امنیت خودشان است که آسیبی به آن‌ها نرسید و در این باره تمام امکانات برای محل اسکان و نگهداری دام آن‌ها تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/گ

روستا‌های در معرض خطر تخلیه شدند

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.