مدیرکل مرکز مدیریت بحران استان با اشاره به آغاز بارش ها در استان از آمادگی ستاد مدیریت بحران استان زنجان برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب خبر داد.

آمادگی ستاد مدیریت بحران استاتن زنجان برای مقابله با مشکلات احتمالی سیلابباقری مدیرکل مرکز مدیریت بحران استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: سامانه بارشی فعالیت خود را از شب گذشته در استان آغاز کرده و هم اکنون شاهد بارندگی در سطح استان هستیم.

وی به  آمادگی ستاد مدیریت بحران استان زنجان برای پیشگیری و همچنین  مقابله با مشکلات احتمالی سیلاب  تاکید کرد  و افزود: مهمترین بحث در حوزه مقابله با خطرات احتمالی سیلاب همکاری مردم با مسئولین محلی و استانی است.

مدیرکل بحران استان ادامه داد: در همین زمینه با همکاری اداره فنآوری اطلاعات استان پیامک هشدار مدیریت بحران به مردم دو شهرستان‌ طارم و ماهنشان جهت دوری و فاصله گرفتن از رودخانه قزل اوزن و سایر رود‌ها و مسیل‌ها ارسال شده است .
 
وی گفت: همچنین با توجه به پیش بینی هواشناشی مبنی بر حجم بارش ها در دو شهرستان خدابنده و ایجرود نیز پیامک هشدار برای مردم این دو شهرستان در رابطه با رعایت جوانب احتیاط به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی ارسال شد.
 
باقری از هموطنان خواست از اطراق در حاشیه رودخانه‌ها به جد خوداری کنند و توصیه می‌شود تا حد الامکان از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ن
 

هشدار نسبت به وقوع سیلاب در استان زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.