زلزله خورموج خسارت نداشت/ آماده باش نیرو‌های امدادی برای حوادث ناشی از بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: زلزله ۴.۴ ریشتری امروز خورموج خسارتی در پی نداشته است.

قاسم قائدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: زلزله‌ای که ساعت ۳ و ۱۴ دقیقه بامداد امروزبه بزرگی ۴.۴ در مقیاس امواج درونی زمین خورموج را تکان داد، خسارتی نداشته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر بیان کرد: نیرو‌های امدادی همچنان در آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه به کمک بشتابند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: سالن‌های ورزشی و مکان‌های مذهبی برای اسکان مسافران آماده هستند و اگر نیاز باشد گردشگران می‌توانند در این مکان‌ها اسکان یابند.

قائدی گفت: با توجه به بارش باران در استان‌های همسایه کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان، احتمال سیلابی شدن مسیل‌های استان بوشهر وجود دارد و مردم مراقب باشند و به مسیل‌ها نزدیک نشوند.

وی یادآور شد: بر اثر وزش باد از امروز تا اواخر سه‌شنبه خلیج فارس مواج است و مردم باید بر پرهیز از رفتن به دریا، از نزدیک شدن به سواحلی که مواج است خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر افزود: جاده‌ها نیز بر اثر بارش باران لغزنده است و رانندگان هنگام عبور از جاده‌ها نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

قائدی درباره جاده ساحلی بوشهر گناوه نیز که بار‌ها به علت ورود آب از بالادست بسته می‌شود، گفت: باید پس از بارندگی‌ها برای حل این مشکل چاره اندیشی شود تا با هر بارش باران نگران بسته شدن این مسیر نباشیم.

بوشهر یکی از استان‌های گردشگرپذیر در تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام/ک

نیروهای امدادی آماده مدیریت حوادث احتمالی ناشی از باد وباران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.