رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند ؛

برگزاری همایش «نقش دانشگاه‌ها در رونق تولید» در مرند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند از برگزاری همایش «نقش دانشگاه‌ها در رونق تولید» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صادقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند از برگزاری همایش و نمایشگاه نقش دانشگاه‌ها در رونق تولید خبر داد و گفت: با هماهنگی مسئولین شهرستان مرند همایش و نمایشگاهی با حضور تولید کنندگان و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند بر گزار خواهد شد.

وی افزود: به دنبال نامگذاری سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» این همایش با هدف تبیین نقش دانشگاهیان در رونق تولید برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند تاکید کرد: دانشگاه‌ها در دنیای امروز به عنوان موتور‌های رشد اقتصاد جوامع شناخته می‌شوند و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور در شرایط جنگ اقتصادی، دانشگاه‌های کشور می‌توانند با انجام کار تحقیقاتی و پژوهشی درتولید محصولات ایرانی و همچنین ارتقا سطح کیفیت کالا‌ها نقش مؤثری داشته باشند.

صادقی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکتری سرمایه اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌روند و باید تلاش کرد تا رساله‌های دانشجویان این مقاطع تحصیلی به سمت حل مسائل و معضلات کشورهدایت شوند.

وی افزود: بهترین راه حل مشکلات اساسی جامعه، توجه دانشگاه‌ها به مشکلات کشور است برای نقش آفرینی دانشگاه‌ها در بهبود وضعیت اقتصادی و رونق تولید باید با برنامه ریزی به کمک تولید کنندگان شتافت.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان مرند میزبان برگزاری همایش «نقش دانشگاه‌ها در رونق تولید»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار