دو جوان اهدا کننده خون برای چهاردهمین بار خون اهدا کردند

انتقال خون کردستان در تعطیلات نوروز میزبان دو اهدا کننده جوان خون بود که برای چهاردهمین بار در مرکز انتقال خون سنندج حضور یافتند.

روابط عمومی  انتقال خون کردستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت : انتقال خون کردستان در تعطیلات نوروز میزبان دو اهداکننده جوان خون بود که برای چهاردهمین بار در نوروزگاه دوشادوش یکدیگر در مرکز انتقال خون سنندج حضور یافتند و با هدف نجات جان بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

وحید بهرامی و کامبیز محمد پناه دو اهداکننده کردستانی خون هستند؛ آنان ١٤ سال است که در دهه نخست فروردین ماه خون خود را به بیماران نیازمند اهدا می‌کنند. این دو اهداکننده خون دوستان قدیمی یکدیگرند که عهد بسته اند بیمارانی که در تعطیلات نوروزی نیازمند به فرآورده‌های خون هستند را کمک کنند.

وحید بهرامی متولد ۱۳۶۶ است و نخستین بار در نوروز ۱۳۸۴ خون اهدا کرده است، نخستین اهدای خونش تجربه‌ای شیرین برای او بوده است؛ او این تجربه را با دوست صمیمی اش کامبیز محمد پناه به اشتراک گذاشته است.

کامبیز محمدپناه متولد ۱۳۶۴ است و پیشتر تجربه‌ای اهدای خون نداشته است. ۸ فروردین ۱۳۸۵ این دو دوست صمیمی دست در دست یکدیگر وارد مرکز اهدای خون سنندج می‌شوند و نخستین اهدای خون همزمان خود را به ثبت می‌رسانند.

انتهای پیام/ع

اهدای خون در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.