اعلام فراخوان پنجمین کنگره سراسری شعر خلیج فارس در کردستان

فراخوان پنجمین کنگره سراسری شعر خلیج فارس در بین مراکز و موسسات فرهنگی هنری استان اعلام شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: کنگره سراسری شعر خلیج فارس قرار است همزمان با روز ملی خلیج‌فارس دهم اردیبهشت‌ماه ۹۸ در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار شود.

کورش احمدی هدف از برگزاری این رویداد را زمینه‌سازی برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسائل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس دانست و توضیح داد: این جشنواره با محوریت خلیج فارس برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش کلاسیک و آزاد و حداکثر تا ۴ اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال نمایند.

احمدی خاطر نشان کرد: آثار ارسالی ضمن این که نباید در هیچ همایش، کنگره و جشنواره‌ای ارائه شده باشد باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به آدرس دبیرخانه هندیجان، خیابان امام حسین (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان، تلفن ۰۶۱۵۲۵۷۰۳۹۹ ارسال شوند.

وی در پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه کنگره شعر خلیج فارس را تا ۲۵ فروردین ۹۸ عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری این کنگره ١٠ اردیبهشت ماه ١٣٩٨ همزمان با روز ملی خلیج فارس خواهد بود

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب word ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ با فونت نازنین ۱۴ به نشانی khalij.melli@gmail.com ارسال شوند.

انتهای پیام/ع

اعلام فراخوان پنجمین کنگره سراسری شعر خلیج فارس در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.