مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام:

کمبود سوخت در استان ایلام وجود ندارد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیا اینکه در زمنیه تامین گازوییل، نفت سفید، بنزین، گاز مایع ذخیره سازی انجام شده است گفت: کمبود سوخت در استان ایلام وجود ندارد.

کمبود سوخت در استان ایلام وجود ندارد

به گزاش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر چاغروندی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: با توجه به هشدار‌های داده شده از طرف مدیریت بحران و هواشناسی، در صورت وقوع هرگونه حادثه آمادگی لازم جهت خدمت رسانی را خواهیم داشت.

وی با بیا اینکه در زمنیه تامین گازوییل، نفت سفید، بنزین، گاز مایع ذخیره سازی انجام شده است بیان کرد: ۴ دستگاه جایگاه سیار در استان وجود دارد که در صورت لزوم در مناطقی که نیاز باشد مستقر خواهند شد و کمبود سوخت در استان ایلام وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه سوخت مظروف نیز در صورت وقوع حادثه در نظر گرفته شده که در مواقع نیاز عرضه خواهد شد اضافه کرد: همچنین نفت سفید برای روستاییان و کسانی که در زیر چادر هستند در نظر گرفته شده و در صورتی که شاهد قطعی گاز در روستا‌ها باشیم این ذخایر در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

چاغروندی با اشاره به استقرار اکیپ‌های شبانه‌روزی در مناطق مختلف استان ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت بروز هر‌گونه مشکل با شماره ۰۹۶۲۷ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ د

نبود مشکل تامین سوخت در ایلام

برچسب ها: نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.