احداث سیل بند در مسیل های استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی سیل بند در مسیل های استان یزد احداث می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  نشست بررسی وقوع سیل اخیر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد.

در این نشست ضمن بررسی وضعیت موجود استان بویژه روان آب‌ها و سیلاب‌های هفته گذشته از سمت شهرستان تفت به شهر‌های اشکذر و یزد و همچنین سیلاب‌های از سمت شهرستان تفت به سمت شهرستان مهریز در حرکت بودند بحث و تبادل نظر شد و نسبت رفع برخی مشکلات و موانع موجود در مسیر بویژه در مناطق کوه کاسه و چرخاب اشکذر تصمیم گیری شد.

صادقیان گفت: مقرر شد با همکاری دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی با بهره گیری از ماشین الات پیشرفته نسبت به احداث سیل بند در منطقه کوه کاسه و همچنین تقویت سیل بند‌های موجود اقدام شود.

وی اظهار داشت: در این نشست همچنین مقر رشد شرکت آب منطقه‌ای استان ضمن بازدید از وضعیت مسیر سیلاب‌ها در محدوده شهرستان تفت نسبت به تقویت سیل بند صادق آباد اقدام کند.

هادی نسب مدیرکل مدیریت بحران استانداری در این نشست با انتقاد از نبود نظارت سازمان صنعت معدن تجارت از فعالیت معادن شن و ماسه در استان بر برخورد قاطع با واحد‌هایی که در بستر رودخانه‌ها اقدام به برداشت شن و ماسه می کنند تاکید کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد منابع طبیعی با تهیه نقشه جی آی اس معادن متخلف که در مسیر رودخانه اقدام به تخریب مسیر کرده اند را به مراجع قضایی معرفی کند.

انتهای پیام/ص

سیل بند در مسیل های استان یزد احداث می شود

برچسب ها: نوروز 98 ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار