مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

خسارت ۴۴ میلیارد ریالی سیل به تاسیسات آب روستایی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: باران‌های سیل آسا ۴۴ میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی این استان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: باران‌های سیل آسای 5 و 6 فرودین ماه امسال 44 میلیارد ریال به تاسیسات آب روستایی این استان در شهرستان‌های مختلف استان بویژه بویراحمد و دنا خسارت وارد کرد.

فیض‌‌الله پاسره عنوان کرد: در پی بارندگی‌های سیل آسای اخیر استان که با رانش زمین، طغیان رودخانه‌ها و قطع جاده‌های ارتباطی همراه بود به تاسیسات 296 روستای استان خسارت وارد شد که قطعی آب در این روستاها را به همراه داشت.

پاسره با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی تعداد 20 اکیپ متشکل از 98 نفر تعمیر و نگهداری در سطح استان با امکانات لازم را بسیج کرد، ابراز کرد: این اکیپ‌ها فعالیت‌های چشم گیری به منظور برقراری و وصل مجدد آب شرب مردم در سطح استان انجام دادند

وی تصریح کرد: 559 رفع شکستگی، خرید و نصب 6 دستگاه الکتروپمپ، 27 مورد رفع عیب و نواقصات تابلوهای برق سیستم پمپاژها، خرید و اجرای دو کیلومتر لوله انتقال آب و توزیع آب روزانه با مدل آبرسانی سیار با 16 دستگاه کامیون مخصوص حمل آب شرب از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون آب 288 روستا از 296 روستا وصل و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

خسارت ۴۴ میلیارد ریالی سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.