محور عسلویه - پارسیان پر ترددترین محور هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: محور عسلویه - پارسیان (سه راهی لامرد) با ورودی ۴هزار و ۱۳۳ خودرو پرترددترین محور در ۲۴ ساعت گذشته در استان بوده است.

محور عسلویه - پارسیان پرترددترین محور هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: محور عسلویه - پارسیان (سه راهی لامرد) با ورودی ۴هزار و ۱۳۳ خودرو پرترددترین محور در ۲۴ ساعت گذشته در استان بوده است.

وی افزود: در۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۵ هزار و ۱۰۳ خودرو از هرمزگان به مقصد سایر استان‌ها خارج شده که از این تعداد ۵ هزار و ۳۵۹خودرو سنگین و ۳۹ هزار و ۷۴۴ خودرو سبک بوده است که درمقایسه بامدت مشابه پارسال ۷ درصدکاهش دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ورودی خودرو‌ها به استان در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ هزار و ۴۹۵  خودرو بود که شامل ۵ هزار و ۱۰۰ خودرو سنگین و ۲۷ هزار و ۳۹۵ خورو سبک بوده است که در مقایسه با به مدت مشابه پارسال ۳ درصد افزایش داشته است.

داریوش باقرجوان  افزود: حجم تردد درمحور‌های مواصلاتی استان در دهمین روز از فروردین  ۵۷۷ هزار و ۱۶۵ وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال  ۷ درصد افزایش داشته و سرعت متوسط خودرو‌ها در این مدت  ۷۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

انتهای پیام/ب

محور عسلویه - پارسیان ورودی پرتردد هرمزگان

برچسب ها: هرمزگان ، حملو نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.