تمامی رده های قرارگاه نجف اشرف در آماده باش کامل قرار دارند

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، با اشاره به امکان بارش های سنگین در استان کرمانشاه گفت : تمامی رده های قرارگاه نجف اشرف در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با اشاره به احتمال بارش های سنگین در استان کرمانشاه براساس پیش بینی سازمان هواشناسی گفت : تمامی رده های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در آماده باش کامل قرار دارند.

وی گفت : با توجه به سیلی که در سرپل ذهاب به تازگی داشتیم و برخی پل های منطقه آسیب دید فوراً یگان های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در منطقه حاضر شدند و به امدادرسانی پرداختند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: 45 روستای ازگله راه ارتباطی شان قطع شده بود که سپاه استانی و لشکر 29 حضرت نبی اکرم با گروه 43 مهندسی رزمی امام علی در منطقه حضور یافتند و به بازگشایی مسیرها پرداختند. همچنین یگان های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه جاده ملایر به اراک را که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود برف روبی کردند.

سردار عظیمی با بیان اینکه جانشین قرارگاه نجف اشرف در روستاهای تپه کبود و پوکه عباس و اطراف آن حضور یافت، یادآور شد: ما تمام تلاش خود را کردیم تا با ماشین آلاتی که در اختیار داریم مایحتاج روستاهای درگیر در سیل را تامین کنیم.

سردار عظیمی تصریح کرد: ما چند روستا که آب شرب آن ها در اثر سیل قطع شده بود را به کمک ماشین آلات آب رسانی خواهیم کرد و تانکرهای آب یگان های ما در منطقه مذکور حضور خواهند یافت و در مناطق مورد نیاز اقدام های لازم را انجام می دهند.

وی با اشاره به امکان بارش های سنگین در کرمانشاه خاطرنشان کرد : جلسه شورای تامین استان برگزار شد و برنامه ریزی شد یگان های قرارگاه نجف اشرف و سایر دستگاه ها در صورت در صورت بارش های سنگین احتمالی و نیاز مردم منطقه در منطقه حضور پیدا کنند و به انجام وظیفه بپردازند.

وی در پایان گفت: سپاه استانی، آموزشگاه شهید ثابت خواه و یگانهای مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه آماده امدادرسانی در مناطق احتمالی درگیر سیل هستند .

 

 

انتهای پیام/د

آماده باش تمامی رده های قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه

 

برچسب ها: سپاه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار