آمادگی مساجد شاخص کرمانشاه برای اسکان اضطراری در صورت وقوع سیل

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آمادگی مساجد شاخص برای اسکان اضطراری در صورت وقوع سیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از آماده کردن مکان‌هایی جهت پخت غذا در صورت نیاز خبر داد و گفت : این مکان‌ها در ۲ زیارتگاه چاه صاحب زمان (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) آماده و تجهیز شده اند.

وی گفت : در صورت بروز حادثه سیل در این مکان‌ها امکان پخت غذا برای ۵۰۰۰ از شهروندان فراهم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در هنگام رخ دادن حوادث طبیعی از آلام مردم کاسته شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم تهدیدی از این بارش نعمت الهی متوجه همشهریان نشود، تصریح کرد: مساجد شاخص از جمله مسجد امیرالمومنین (ع) دولت آباد، نورالحسین (ع) شاطرآباد و مسجد چهارمین شهید محراب الهیه در شهر کرمانشاه در صورت بروز حادثه آمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی سیل زدگان را دارند.

حجت الاسلام توسلی ظرفیت اسکان مساجد را در صورت بروز حادثه سیل ۵ تا ۶ هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: به این منظور کلیه سیستم‌های گرمایشی مساجد بررسی و از روز گذشته نیز تمام تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است .

 

 

انتهای پیام/د

۲ زیارتگاه چاه صاحب زمان (ع) و امامزاده ابراهیم (ع) آماده و تجهیز شده اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار