برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین با حضور معاون فرهنگی سازمان اوقاف

به مناسبت گرامیداشت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران ۱۳ ویژه برنامه در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گیلان گفت: این طرح فرهنگی در ۲۴۴ بقعه متبرکه استان و با مشارکت ۲۰۰ مبلغ بومی و اعزامی از قم در حال برگزاری است.
وی در ادامه ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را از ایام الله تاریخ انقلاب خواند و افزود: این روز بزرگ و ارزشمند در انقلاب به جهت قرار گرفتن در ایام نوروز بسیار مظلوم واقع شده است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: روز ۱۲ فروردین روز تولد جمهوری اسلامی ایران است و باید مراسم بزرگداشت آن بسیار باشکوه برگزار شود.
حجت الاسلام ستار علیزاده، از برگزاری ۱۳ ویژه برنامه گرامیداشت روز ۱۲ فروردین در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: ۲۴۴ بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری برنامه برای گرامیداشت این روز به ویژه اینکه این روز با روز شهادت امام موسی کاظم (ع) مصادف شده، مراسم دارند.
وی افزود: در ۱۳ شهرستان یک برنامه شاخص برای گرامیداشت روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: ویژه برنامه محوری در آستان مقدس امام زادگان آستارا با سخنرانی حجت الاسلام میر شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی ساعت ۲۱ روز ۱۱ فروردین و در خواهر امام رشت با سخنرانی حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و مداحی حاج ابوذر بیوکافی بعد از نماز مغرب همین روز برگزار می‌شود.
علیزاده تصریح کرد: برنامه محوری گرامیداشت روز ۱۲ فروردین در آستان آقا سید جلال الدین اشرف با حضور حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف بعد از نماز مغرب ۱۲ فروردین در این آستان مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

محور برنامه‌های ۱۲ فروردین در گیلان

برچسب ها: بقاع متبرکه ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.