رژیم صهیونیستی طرح غیرقانونی توسعه شهرک‌سازی را در کرانه باختری تصویب می‌کند

رژیم صهیونیستی قصد دارد پیش از برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی، طرح غیرقانونی ساخت حدود ۱۵۰۰ واحد مسکونی را در کرانه باختری تصویب کند.

رژیم صهیونیستی طرح غیرقانونی توسعه شهرک‌سازی را در کرانه باختری تصویب می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، رژیم صهیونیستی قصد دارد پیش از برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی، طرح غیرقانونی ساخت ۱۴۲۷ واحد مسکونی را در کرانه باختری اشغالی تصویب کند.

رژیم صهیونیستی همچنین قصد دارد هفته آینده برنامه ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی دیگر را نیز اعلام کند.

گزارش روزنامه هاآرتص حاکی از آن است که کابینه رژیم صهیونیستی همچنین قصد دارد طرح ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی را نیز در آینده‌ای نزدیک تصویب کند.

در دوسال گذشته و از زمان راهیابی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید، طرح ساخت حدود ۱۴ هزار و ۴۵۴ واحد مسکونی در کرانه باختری رود اردن به تصویب رسیده است که سه برابر آمار واحد‌هایی است که یک سال و نیم پیش از آغاز ریاست جمهوری وی ساخته شده بود (۴ هزار و ۴۷۶ واحد).

از زمان اشغالی کرانه باختری رود اردن، از جمله قدس شرقی، در سال ۱۹۶۷ میلادی، بین ۵۰ هزار تا ۶۰ هزار نفر به طور غیرقانونی در شهرک‌های صهیونیست نشین اسکان داده شده اند؛ اقدامی که نقض آشکار قوانین بین الملل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار