آماده باش نیرو‌های خدماتی آرامستان‌های تبریز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از آمادگی نیرو‌های خدماتی این مجموعه در وادی رحمت برای مقابله با سیلاب و آبگرفتگی خبر داد.

آماده باش نیرو‌های خدمات سازمان آرامستان‌های تبریزآرامستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احد فلاحی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز ،اظهار داشت: با توجه به وجود مسیل‌های فصلی در اطراف وادی رحمت، امکان آبگرفتگی در سطح معابر این مجموعه وجود دارد.


وی با اشاره به هشدار‌های صورت گرفته نسبت به تداوم بارش‌های سیل آسا در آذربایجان شرقی تاکید کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های خدماتی و ماشین آلات این مجموعه برنامه ریزی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی پیش بینی شده است.


به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز تمام خودرو‌های عمرانی این مجموعه شامل بیل بکو، بابکت، کمپرسی و خودرو‌های سنگین استیجاری به همراه نیرو‌های خدماتی و کارگاه امانی به صورت شبانه روزی به حالت آماده باش کامل در آمده اند.


فلاحی از لایروبی آبرو‌ها و مسیل‌های اطراف وادی رحمت خبر داد و گفت: در صورت نیاز، راه‌های فرعی و خطر آفرین به منظور جلوگیری از گرفتار شدن شهروندان در سیلاب و گل و لای ناشی از بارش‌های شدید، مسدود خواهد شد.

انتهای پیام/

آماده باش نیرو‌های خدمات سازمان آرامستان‌های تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار