وضیت نامساعد جوی تاثیر منفی بر هتل‌داری در نوروز گذاشت

مسؤول جامعه هتل داران استان اصفهان گفت:در چند روز ابتدای سال حدود ۹۵ درصد هتل‌های اصفهان پر بود، اما بعد از روز پنجم فروردین ماه با انتشار اخبار وضعیت نابسامان جوی اثر منفی شدیدی گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم بیگی مسؤول جامعه هتل داران استان اصفهان درباره آخرین وضعیت هتل‌های اصفهان اظهار کرد: در چند روز ابتدای سال همچون سال‌های گذشته وضعیت مطلوب بود و حدود ۹۵ درصد هتل‌های اصفهان پر بود، اما بعد از روز پنجم فروردین ماه با انتشار اخبار وضعیت نابسامان جوی اثر منفی شدیدی گذاشت.

مسؤول جامعه هتل داران استان اصفهان گفت: بسیاری از رزرو‌های مسافران لغو شد و افت شدیدی پیدا کرد، البته هتل‌های درجه ۴ و ۵ با توجه به اینکه مشتریان خاص خود را دارند کمتر تحت تأثیر قرار گرفتند.

وی افزود: لغو رزرو‌ها بیشتر برای هتل‌های درجه ۳ به پایین بود، زیرا رقابت ناسالمی بین این نوع هتل‌ها و خانه‌های استیجاری وجود دارد و در این بین مسافران به دلایلی نیز خانه‌های استیجاری را انتخاب می‌کنند.

بیگی عنوان کرد: این اتفاق در حدی بود که این نوع هتل‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود کار کردند و این اتفاق بی‌سابقه‌ای بود و این به دو دلیل بود یکی شرایط جوی و دیگری وجود خانه‌های استیجاری عوامل کاهش تقاضا بود.

مسئول جامعه هتل داران استان اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل ما از مسؤولان مربوطه تقاضا کرده‌ایم فعالیت این خانه‌های استیجاری متوقف شود تا جامعه هتل داران متضرر نشوند، زیرا خانه‌های استیجاری قرار بود کمک ما در تسهیل امور گردشگر کند.

انتهای پیام/م 

 

آخرین وضعیت هتل‌های اصفهان در ایام نوروز

برچسب ها: نوروز98 ، قیمت هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.