بسته‌شدن یک محور و محدودیت تردد در ۲ مسیر کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از مسدود بودن محور ارتباطی حمیل به ایلام خبر داد و گفت : در بخشی از مسیر روانسر به پاوه به دلیل ریزش کوه تردد به کندی صورت می‌گیرد و حرکت در محور کنگاور به سنقر نیز فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : محور ارتباطی حمیل به ایلام از شب گذشته بر اثر ریزش کوه مسدود شده و نیرو‌های راهداری هم اکنون مشغول بازگشایی آن هستند، اما با توجه به حجم بالای ریزش ممکن است عملیات بازگشایی کمی زمانبر باشد.

وی از رانندگان مسیر ایلام خواست که از مسیر گردنه قلاجه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

حیدری همچنین از ریزش کوه در ورودی شهر 'شاهو' در محور روانسر به پاوه خبر داد و گفت: با این وجود تردد در این مسیر متوقف نشده و به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: هم اکنون در همه محور‌های ارتباطی استان شاهد بارش باران هستیم و در محور‌های سنقر و کنگاور ریزش برف داریم.

وی تأکید کرد که تردد در مسیر کنگاور به سنقر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و خودرو‌های فاقد زنجیر امکان تردد نخواهند داشت.

به گفته سرهنگ حیدری در سایر محور‌های اصلی استان مسدودی و محدودیت تردد وجود ندارد.

در عین حال از همه شهروندان استان خواست که از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند یا در صورت لزوم پیش از سفر، آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانه تلفنی ۱۴۱ دریافت و به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی توجه کنند.

حیدری همچنین به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان در حاشیه کوه‌ها توقف نکنند، زیرا احتمال ریزش و وقوع سیلاب در آنجا وجود دارد.

وی تأکید کرد: پرهیز از سفر‌های غیرضروری و خلوت بودن مسیر‌ها سبب می‌شود تا در صورت بروز حادثه نیرو‌های امدادی و پلیس در کمترین زمان ممکن به محل حادثه برسند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان از آماده باش کامل نیرو‌ها و امکانات پلیس خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۲۰ تیم گشتی به صورت محسوس، نامحسوس و تیم‌های مشترک با نیرو‌های راهداری در حال خدمت رسانی در محور‌های ارتباطی استان هستند.

 

 

انتهای پیام/د

نیرو‌های راهداری هم اکنون مشغول بازگشایی هستند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.