معاون فرماندار بروجرد گفت: بر اثر بارش شدید برف و باران 10 روستای بخش مرکزی بروجرد دچار آبگرفتگی شدید شدند.

۱۰ روستای بروجرد دچار آبگرفتگی شدید شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد گفت: بارش شدید باران همچنان در شهرستان بروجرد ادامه دارد و در برخی از مناطق بارشها به صورت برف است.

وی اضافه کرد: بیشترین مشکل آبگرفتگی و سیلابی شدن در 10 روستای بخش مرکزی بروجرد وجود دارد که روستاهای شیروان، اسدخانی، همت آباد، شمس آباد، قلعه شمسا، و عباس آباد دچار آبگرفتگی شدید شده اند و اقدامات لازم برای رفع مشکل در این روستا در حال انجام است.

فلاح با اشاره به این که هم اکنون همه محورهای بروجرد باز و تردد در آنها جریان دارد افزود: گردنه ها و محورهای بروجرد باز و تردد خودروها در انها جریان دارد اما در محور بروجرد- خرم آباد به دلیل سیلابی شدن یک لاین بسته شده و تردد در لاین دیگر در جریان است.

وی بیان کرد: بر اثر شدت بارش برف و باران، تیر برق در روستای سراب زارم سقوط کرد که سبب قطعی چند ساعته برق در این روستا شد و با تلاش نیروهای شرکت برق این مشکل برطرف و برق روستا وصل شد.

به گفته فلاح در سطح شهر بروجرد آبگرفتگی های نقطه ای وجود دارد که بیشترین آبگرفتگی مربوط به بلوار امام(ره)، نیورگاه و بهارستان است و شهرداری در حال رفع مشکل در این نقاط است.

انتهای پیام/م

آبگرفتگی شدید ۱۰ روستای بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.