فرماندار نهاوند:

وضعیت نهاوند عادی است

فرماندار نهاوند گفت: با وجود بارش ۱۶۱ میلیمتری باران طی ۳۰ ساعت گذشته در نهاوند در سطح شهرستان بارش‌ها مدیریت شده و بحران سیل به وجود نیامد.

نهاوند در وضعیت عادی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان مراد ناصری فرماندار نهاوند بیان کرد: با توجه به هشدار‌های قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید برنامه‌ریزی‌های لازم در ستاد مدیریت بحران صورت گرفت و نقاط آسیب‌زا شناسایی و مسیل‌ها لایروبی شدند.

برای این منظور قبل از شروع بارندگی‌ها ۳۰ بیل مکانیکی و لودر از امکانات بخش دولتی و خصوصی آماده و در مراکز بخش‌ها و سطح شهر توریع شد.

رئیس ستاد بحران نهاوند در خصوص مشکلات ناشی از بارندگی در مرکز نهاوند گفت: در ساعت چهار بامداد امروز گاز ۱۱ روستا به علت شکسته شدن خط لوله گاز قطع شد که با تلاش ماموران شرکت گاز و پیگیری‌های جدی تا ظهر دوشنبه وصل شدند.

وی افزود: همچنین برق ۵۴ روستا به علت بارش‌ها قطع شده بود که تا کنون برق ۴۷ روستا رفع مشکل و وصل شده و در حال حاضر ماموران ناحیه برق شهرستان در حال رفع مشکل مابقی روستا‌ها هستند و تا پایان شب آن‌ها نیز دارای برق خواهند شد.

ناصری به رفع خطر در روستا‌های حاشیه رودخانه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از روستا‌های حاشیه رودخانه به علت بالا آمدن آب دچار مشکل آبگرفتگی و احتمال ورود آب به داخل روستا شده بودند، با به کارگیری امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی توانستیم رفع خطر کرده و آب‌ها را به سمت بستر رودخانه هدایت و رفع خطر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بارش‌ها که با برف سنگین همراه بود خسارات زیادی در حوزه کشاورزی و همچنین آسیب به منازل شهرستان وارد شد که پس از برآورد خسارت توسط کارشناسان، میزان آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

وضعیت نهاوندبا وجود بارندگی ۱۶۱ میلیمتری بحرانی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار