۱۸ هزار و ۴۶۱ نفر از هموطنان از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر گیلان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در قالب ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، بهرفت، پیمان، سحاب و خیمه‌های نماز بوده است.

وی افزود: در ایستگاه ایمنی و سلامت خدمات درمانی همانند سنجش قند و فشار خون، در ایستگاه طرح بهرفت آموزش رفتار‌های ترافیکی صحیح، در ایستگاه طرح پیمان آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد و همچنین فضایی برای تفریح و بازی کودکان و در خیمه‌های نماز فضایی برای اقامه نماز برای مسافران فراهم شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ایام نوروز بیش از ۳۱ هزار هزار بسته آموزشی بین مسافران نورزی توزیع شده است و همچنین در همین ایام ۵ هزار نفر به کمپین بهرفت که در آن رفتار‌های صحیح ترافیکی آموزش داده می‌شود پیوستند و ۳ هزار و ۳۵۲ نفر از آموزش‌های طرح پیمان که پیشگیری از اعتیاد است بهره‌مند شدند.

ولی پور افزود: همچنین ۴ هزار و ۵۸۰ نفر از خدمات تیم‌های سحاب که همان دوچرخه سوران امداد رسان هستند در ۹ شهرستان استان بهره‌مند شدند و ۸۰۸ نفر نیز از نرم افزار گیلداد که قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه را دارد استفاده کردند.

انتهای پیام/اص

خدمات فرهنگی آموزشی هلال احمر به مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.