نگاهی به آمار کلین شیت تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به روز‌های پایانی خود نزدیک شده است و تیم‌های مدعی رقابت سختی با هم دارند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های لیگ برتر فوتبال در فصل هجدهم به پایان نزدیک می شود و همچنان 5 تیم رقابت سنگینی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها دارند. پرسپولیس این روز ها با 48 امتیاز صدرنشین است و پس از او تراکتور و سپاهان با 46 امتیاز و تنها با اختلاف در تفاضل گل در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند. 

استقلال تهران و پدیده مشهد هم هر کدام با 43 و 42 امتیاز در تعقیب مدعیان هستند و رقابت سنگینی در 7 هفته پایانی وجود دارد و لغزش احتمالی هر کدام از تیم ها می تواند آن ها را از جمع مدعیان خارج کند. 

بدون شک در کنار همه عوامل وضعیت دروازه تیم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همان طور که انتظار می رود باید در جدول کلین شیت ها مدعیان در صدر جدول قرار داشته باشند. 

در پایان هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران با 15 کلین شیت بهترین آمار را در میان تیم های لیگ برتر دارد و پس از آن به ترتیب پرسپولیس با 14 ، تراکتور و سپاهان با 13 و پدیده با 11 کلین شیت قرار دارند. 

نگاهی به آمار کلین شیت تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

بسته نگه داشتن دروازه ها در این هفته ها برای تیم ها مهم است و باید دید در پایان کدانم تیم شانس آن را دارد تا به جام هجدهم برسد. 


بیشتر بخوانید:

استقلال تهران _ سایپا/ دربی بازها روبروی علی دایی/ فرار با سایپا از جاده بحران!

برترین‌های هفته ۲۳ لیگ برتر مشخص شد

پس لرزه‌های دربی ۸۹ دامن استقلالی‌ها را گرفت


انتهای پیام/

نگاهی به آمار کلین شیت لیگ برتری ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار