ریزش کوه در مسیر گردنه صلوات آباد سنندج

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: هم اکنون تردد در محور سنندج به دهگلان در محدوده گردنه صلوات آباد بدلیل ریزش کوه فقط در یک لاین و با هدایت و کنترل عوامل راهداری و پلیس راه انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، دانش زندی گفت: بامداد امروز ریزش کوه در گردنه صلوات آباد باعث مسدود شدن موقتی این مسیر شد که با تلاش راهداران مسیر باز شد.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداری سنگریزه ها به کنار جاده منتقل شده است، اضافه کرد: برای ایمنی بیشتر خودروها در حال حاضر تردد فقط در یک لاین انجام می شود.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: از روز گذشته تاکنون بر اثر بارندگی های شدید شاهد ریزش کوه در مناطقی از مسیر بازارچه سیرانبند بانه و محور سنندج به کامیاران بودیم که به سرعت اقدام به باز شدن مسیرها شد.

زندی با بیان اینکه در برخی محورها بارندگی های پراکنده هنوز وجود دارد، افزود: تمام مسیرهای مواصلاتی اصلی استان باز و تردد در جریان است.

وی از مسدود ماندن راه ارتباطی حدود 15 روستای استان بر اثر بارش سنگین برف روز گذشته خبر داد و گفت: تلاش می شود راه این تعداد روستا نیز تا ظهر امروز بازگشایی شود.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار به محدودیت های ترافیکی در روز سه شنبه (سیزدهم فرودین) اظهار داشت: با اعلام پلیس راه امروز تردد هر نوع تریلر کشنده، کامیون و کامیونت در تمام محورهای ارتباطی استان ممنوع است.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: حوادث ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.