جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

آماده‌باش کامل پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت

سرهنگ عابدی گفت:همکاران ما در معابر و گذرگاه‌های شهر تهران از ساعت ۰۴:۰۰ صبح تا اتمام تردد شهروندان در بزرگراه‌ها، ورودی و خروجی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استقرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی روز سیزدهم فروردین اظهار داشت: پرسنل راهور تهران بزرگ در روز طبیعت در آماده باش کامل هستند و با حضور فعال در مراکز تفریحی شهر تهران و تفرجگاهها ضمن تسهیل در عبور و مرور شهروندان تهرانی تلاش دارند تا روز طبیعت در آرامش کامل سپری شود.

وی در ادامه افزود: همکاران ما در معابر و گذرگاه‌های شهر تهران از ساعت ۰۴:۰۰ صبح تا اتمام تردد شهروندان در بزرگراه‌ها، ورودی‌ و خروجی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استقرار دارند و خواهشمندیم همشهریان تهرانی نیز با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: با توجه به خلوتی معابر پایتخت و افزایش سرعت وسایل نقلیه از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که با سرعت مجاز به تردد بپردازند و در معابری که دچار آبگرفتگی و لغزندگی هستند با سرعت مطمئنه برانند.


بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی بارترافیکی در روزهای پایانی سال / آماده‌باش 100 درصدی پلیس 


جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در خصوص پایتخت امروز شاهد رعد و برق، وزش باد و بارش‌های مقطعی خواهیم بود لذا رانندگان لازم است با دقت و تمرکز بیشتری به رانندگی بپردازند.

وی گفت: همکاران ما با رانندگانی که با حرکات مخاطره‌آمیز در سطح شهر تردد دارند برخورد جدی خواهند داشت. همچنین لازم به ذکر است که کنترل سرعت با دوربین  نیز در بزرگراه‌ها و معابر انجام می‌شود و در صورت نیاز خودروی خاطی توقیف می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار