مدیر کل بهزیستی استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعزام یک تیم از گروه محب به مناطق سیل زده استان گلستان

بیات نژاد گفت: یک تیم از گروه محب استان تهران برای کمک رسانی به افراد سیل زده راهی استان گلستان شد.

داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از روز‌های اول سال با تاکید مسئولان سازمان بهزیستی، مقام عالی وزارت و استاندار تهران تمامی ماموریت‌ها و مرخصی‌ها جهت آمادگی وقوع سیل لغو شد.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز شبانه و روزانه سازمان بهزیستی در طول مدت احتمال وقوع سیل به طور جدی آماده باش بوده اند، افزود: دو روز پیش یکی از مراکز اقامتی بهبودی افراد دارای اعتیاد واقع در کن که در بستر رودخانه قرار داشت را به مرکز دیگری جا به جا کردیم.

بیات نژاد گفت: مرکز دیگری به علت حجم زیاد باران با قطعی سیستم برق رسانی مواجه شد که خوشبختانه توانستیم مشکل این مرکز را نیز به زودی حل کنیم.

بیات نژاد ادامه داد: خوشبختانه استان تهران آماده باش حداکثری با مدیریت ستاد بحران و استاندار تهران را داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع و در سطح کشور بیشترین آمادگی مواجه با سیل را استان تهران دارد، ادامه داد: ارتباطات ما در این ایام با تمامی مراکز سازمان به طور مستمر برقرار بوده است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: روز گذشته یک تیم از گروه محب استان تهران برای کمک رسانی و حمایت از افراد سیل زده به استان گلستان اعزام شده است.


بیشتر بخوانید:عدم‌نیاز به اعزام تیم‌های محب استان تهران به مناطق سیل زده 


وی با بیان اینکه در اولین ساعات وقوع سیل در کشور ما آمادگی خود را به استان‌های دیگر برای کمک رسانی اعلام کرده ایم، بیان کرد: تمام اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده را با حمایت افراد خیر وموسسات خیریه فراهم کرده ایم.

بیات نژاد افزود: بهزیستی استان تهران اولین استانی بود که محموله کمک رسانی خود را به استان گلستان ارسال کرد.

انتهای پیام/

اولین محموله کمک رسانی به مناطق سیل زده از طرف بهزیستی استان تهران ارسال شد

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار