وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

بازسازی مدارس روستا‌های سیل زده خوزستان توسط وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش عملیات ترمیم و بازسازی مدارس سیل زده روستا‌های استان خوزستان را برعهده می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سید محمد بطحائی عصر امروز سه شنبه ضمن تماس مجدد با محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان وضعیت مدارس سیل زده و خانواده‌های آسیب دیده در حادثه سیلاب در استان خوزستان را جویا شد.

وی با تاکید مجدد بر لزوم بسیج امکانات آموزش و پرورش برای اسکان و حمایت از مردم سیل زده در استان خوزستان، گفت: وزارت آموزش و پرورش عملیات بازسازی و مرمت مدارس روستا‌های استان خوزستان که بر اثر سیل تخریب شده اند را بر عهده می‌گیرد و تجهیزات از بین رفته مدارس را نیز تأمین می‌کند.

بطحائی با بیان اینکه دانش آموزان آسیب دیده در سیل خوزستان نیز توسط وزارت آموزش و پرورش تحت پوشش بسته‌های حمایتی تحصیلی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: این بسته‌های حمایتی شامل کتاب، پوشاک، نوشت افزار و سایر ملزومات و تسهیلات تحصیل است.

 مسئولان وزارت آموزش و پرورش به صورت ۲۴ ساعته از طریق ارتباط با آموزش و پرورش استان خوزستان چگونگی خدمات رسانی آموزش و پرورش در مناطق و روستا‌های سیل زده را مورد پیگیری قرار می‌دهند و بر لزوم به استفاده از تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای رفع بحران‌های ایجاد شده در مناطق، روستا‌ها و مدارس سیل زده تاکید دارند.

 

انتهای پیام/ت

ارائه بسته های حمایتی به دانش آموزان مناطق سیل زده خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.