بررسی میدانی وضعیت سیلاب پلدختر توسط محسن رضایی +عکس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز با حضور در شهر پلدختر، از وضعیت سیلاب در این شهر و روستاهای اطراف، باخبر شد.

بررسی میدانی وضعیت سیلاب پلدختر توسط محسن رضایی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در شهر پلدختر حضور یافت و وضعیت سیلاب در این شهر و روستاهای اطراف آن را مورد بررسی قرار داد. او با انتشار پستی در اینستاگرام خود، مختصر گزارشی را از وضعیت مناطق سیل‌زده و همچنین حادثه دیدگان با کاربران به اشتراک گذاشت.

محسن رضایی در اینستاگرام خود نوشت:

" امروز صبح وارد شهرستان پلدختر شدم. گل‌ولای همه خیابان‌ها وخانه‌های مردم را گرفته، تمام وسایل خانه‌ها درگل ولای فرو رفته و ارتباطات مخابراتی و راه‌های مواصلاتی به شهرها قطع شده است.
سیل نزدیک به پنج هزار واحد مسکونی در شهر وچندین روستا را فرا گرفته است. تلفات جانی زیر ١٠ نفر است، ولی دوهزار واحد مسکونی به شدت آسیب دیده و بقیه خانه‌ها هم در گل ولای فرو رفته اند.٢٠ بالگرد به کمک رسانی مشغولند و برادران سپاه با حمل هوایی توانسته‌اند دو بیمارستان صحرایی در پلدختر و معمولان برپا کنند.

ایثارها و پایمردی‌های اهالی غرب و جنوب کشور در دفاع مقدس، فراموش نشدنی است. با امدادرسانی اصولی، بموقع و فراگیر، قدردان فداکاری‌های آنان باشیم. "

بررسی میدانی وضعیت سیلاب پلدختر توسط محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار