جاری شدن سیل در ۱۲ روستای شهرستان خوانسار

فرماندار خوانسار گفت: در اثر بارندگی‌های هفته اخیر در ۱۲ روستای شهرستان سیلاب جاری شدهمچنین در چهار روستا وضعیت بحرانی شد که با تلاش اعضای مدیریت بحران از خسارات جانی در این روستاها جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور کمالی فرماندار خوانسار با بیان این‌که بارش باران در شهرستان خوانسار در مقایسه با ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: طی دو روز در شهرستان ۵۳.۸ میلیمترباران باریده است.

وی افزود: در سال زراعی جاری ۴۹۷ میلیمتر بارش باران در شهرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش نشان می‌دهد.

فرماندار خوانسار با بیان این‌که به دهیاران ۱۸ روستای شهرستان حالت آماده اعلام شد، گفت: در اثر بارندگی‌های هفته اخیر در ۱۲ روستای شهرستان سیلاب جاری شد، همچنین در چهار روستای قودجان، تیدجان، لایجان و ویست وضعیت بحرانی شد که با تلاش اعضای مدیریت بحران از خسارات جانی در این روستا‌ها جلوگیری به عمل آمد.

وی ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان استان لرستان گفت: با تلاش نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوانسار در روز طبیعت یک هزار تخته پتو بارگیری و برای کمک به سیل زدگان استان لرستان ارسال شد.

انتهای پیام/م

 
 

وضعیت بارشهای اخیر در شهرستان خوانسار

برچسب ها: فرمانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار