برومند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جمشید مشایخی هنرمند مردمی بود

احترام برومند گفت: جمشید مشایخی در قلب مردم جا داشت و همه می‌دانند که چقدر بدون ادعا بود.

جمشید مشایخی هنرمند مردمی بوداحترام برومند همسر داود رشیدی در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به همه مردم ایران نه فقط جامعه هنری تسلیت می‌گویم. آقای جمشید مشایخی آدمی بود که در قلب مردم جا داشت. هنرمند مردمی،بدون ادعا و متواضع بود.

وی ادامه داد: از زمانی که با آقای رشیدی آشنا شدم به همین خاطر با ایشان هم حدود پنجاه سال بایکدیگر در ارتباط هستیم، در دورانی که جوان‌تر بودیم بیشتر معاشرت می‌کردیم و سال‌های اخیر هم از حال هم با خبر بودیم. ایشان مثل یک برادر مهربان برای آقای رشیدی بودند بچه‌های من خیلی آقای مشایخی را دوست داشتند و الان هم خیلی از این اتفاق متاثر هستند.

برومند عنوان کرد: درست است استاد مشایخی چند وقتی ضعیف شده بودند، اما بعد از مدتی چنان خودشان را سرحال نشان می‌دادند و در مجامع عمومی حضور پیدا می‌کردند و آدم فکر می‌کرد این ذهن و بدن همچنان فعال و پویا است و این خبر برای من شوکه کننده بود.

وی با اشاره به خبر درگذشت استاد مشایخی افزود: دیشب وقتی در فضای مجازی دخترم خبر در گذشت آقای مشایخی را دید فکر کردیم دوباره دروغ است وشیطنت فضای مجازی است.اما زمانی که تماس گرفتیم متوجه شدیم خبر واقعی است.

برومند تصریح کرد:استاد مشایخی شخصیتی ماندگار است و کار‌های به یادماندنی  انجام داده  اند. برای همسرشان گیتی خانم یک عشق بوده است که سال‌های سال کنار هم بودند و با مهر،  عطوفت ، وفاداری و نجابت زندگی کردند. امیدوارم خداوند فرزندان ایشان را حفظ کند و به گیتی خانم صبر بدهد.

وی در پایان گفت: خاطرات بسیاری با هم داشتیم و آقایان مشایخی، انتظامی و رشیدی با یکدیگر کار‌های بسیاری انجام دادند.ان شاءلله روح عزیزان شاد باشد و امیدوارم روح و در دنیای دیگری همه این آدم‌ها کنار هم باشند. آرزو می‌کنم عمر آقای کشاورز و نصیریان طولانی باشد و سایه اش بر سر ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار