بیات: بعد از تعطیلات ویزای بازیکن جدید را می‌گیریم / در لیگ خواهیم ماند

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: پیش از آغاز تعطیلات عید برای جذب یک بازیکن کامرونی از فدراسیون فوتبال درخواست ویزا کردیم و حال منتظر پایان تعطیلات هستیم.

بیات: منتظر باز شدن فدراسیون هستیم/ باید امتیازات خانگی را بگیریمکیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جذب بازیکن جدید و درخواست ویزا برای او گفت: پیش از آغاز تعطیلات عید از فدراسیون درخواست کردیم که ویزای یک بازیکن کامرونی را صادر کند، اما به تعطیلات خوردیم و منتظر هستیم تا فدراسیون دوباره شروع به فعالیت کند. مرجع قانونی که می‌تواند این کار را بای ما انجام دهد فدراسیون فوتبال است و فعلا کاری از دست ما بر نمی‌آید.

او در مورد اینکه آیا این بازیکن بعد از ورود به ایران در تمرینات تست می‌شود یا مستقیما با او قرارداد امضا خواهند کرد گفت: بعد از دریافت ویزای این بازیکن و حضورش در ایران با او قرارداد امضا خواهیم کرد. او بازیکن آماده‌ای است سابقه بازی در لیگ‌های خوبی را در کارنامه دارد.

بیات در مورد این بازیکن گفت: نام این بازیکن جولیان ابا است و در پست مهاجم فوتبال بازی می‌کند.

او در مورد اینکه این بازیکن را کادر فنی انتخاب کرده است یا مالکیت گفت: من خودم با ارتباطی که با فدراسیون فوتبال کامرون دارم بدون واسطه و دلال بازی این بازیکن را شناسایی کردم.

بیات در مورد این بازیکن گفت: او در حال حاضر در حال تمرین کردن است و آخرین باشگاهی که حضور داشته در لیگ جمهوری آذربایجان بوده است. در تیم الشعله عربستان نیز حضور داشته است.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در مورد شرایط این باشگاه گفت: شرایط باشگاه خوب است و فقط باید به دنبال جمع آوری امتیازات باشیم. اگر بازی‌های داخل خانه را ببریم می‌توانیم در لیگ بمانیم.


بیشتر بخوانید:

بیات: برای نگه داشتن کریمی تلاش زیادی کردیم/ هر انسانی تحملش اندازه‌ای دارد و تحمل کریمی تا اینجا بود

مالک جدید باشگاه سپیدرود مشخص شد

وقتی نابغه فوتبال گیلان را سر راه گذاشتند/ روزهای سیاه و سپید شهر باران!


انتهای پیام/

صحبت های بیات در مورد جذب مهاجم کامرونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار