دست نشان: بازی با ذوب آهن جالب خواهد شد/ نورمحمدی دفاع راست سوم تیم ملی بود

سرمربی تیم سپید رود رشت گفت:ذوب‌آهن اکنون هم به شرایط ایده‌آل خود برگشته و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست‌نشان سرمربی تیم سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی ما با تیم ذوب آهن جالب خواهد شد! آن‌ها همیشه تیمی بودند که سبک فوتبالی خاصی داشتند. اکنون نیز به شرایط ایده‌آل خود برگشته و در لیگ برتر کشور و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی پیدا کرده است. این مسئله کار ما را سخت می‌کند و تیمی است که برای قهرمانی نمی‌جنگد، اما برای ثبات خودش نیاز دارد پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: اگر ذوب‌آهن در کورس قهرمانی بود، برای ما بهتر می‌شد، چون آن‌ها استرس داشتند.  از نظر فنی، بازیکنانم به شرایطی رسیده‌اند که با کادر فنی هماهنگ باشند. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و مردم از دیدنش لذت ببرند.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این سوال که آیا قولی برای بقای تیمش در لیگ می‌دهد یا نه عنوان کرد: قولی نمی‌دهم، چون قول دادن، سند است و سند در فوتبال وجود ندارد. نمی‌توانم مثل اکبر میثاقیان خودم را از برج بیندازم. اما در هر حالت امیدوار هستم. در ۳ بازی اخیر، بازی به بازی بهتر عمل کردیم. همین که وقتی مقابل پرسپولیس می‌بازیم، اما تماشاگر تشویق می‌کند، نشان از رضایت آن‌ها دارد. به دنبال کار‌های بزرگ هستیم تا انجامش می‌دهیم.

وی در ادامه درمورد غیبت نورمحمدی در تمرین‌ها توضیح داد: نورمحمدی بدون هماهنگی در تمرین‌ها شرکت نکرده  و از طرفی پیام صادقیان و حسین ابراهیمی را نیز در اختیار نداریم و به معضل کمبود بازیکن دچار هستیم. اگر بازیکنی در تیم بازی نمی‌کند بهتر است در کنار تیم هم نباشند تا هزینه بی‌موردی هم خرج نشود. نورمحمدی بازیکنی نبود که بتواند برای ما بازی کند و دفاع راست سوم تیم ملی بود؛ بنابراین باشگاه تصمیم گرفت در لیست ۱۸ نفره اصلی نباشد. ما به دنبال یک بازیکن هستیم تا یک جای خالی پر شود. به دنبال بازیکن باکیفیتی هستیم و قرار است به زودی یک بازیکن بیاید تا او را ببینیم.

سرمربی سپیدرود در انتها گفت: به دنبال معرفی جوانان به فوتبال ایران هستم. همان‌طور که بلبلی در بازی قبل معرفی شد، هفته آینده هم یک جوان دیگر به فوتبال معرفی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار