مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۲ روستا فامنین تا ساعاتی دیگر

 مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: آسیب‌دیدن سد چهرقان استان مرکزی و جاری‌شدن آب آن به روستا‌های راستگویان و قلعه جوق از توابع فامنین، باعث مسدودشدن راه ارتباطی این روستا شده است.

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۲ روستا  فامنین تا ساعاتی دیگربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حسن ربانی ارشد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: آب‌بند شکسته شده از استان مرکزی به سمت روستای راستگویان از توابع شهرستان فامنین آمده و راه ارتباطی روستای راستگویان به قلعه‌جوق را قطع کرده و داخل روستای قلعه جوق هم آسیب دیده است.

حسن ربانی ارشد ادامه داد: همکاران راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن، مخابرات، برق و دستگاه‌های دیگر با حضور فرماندار و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال تعمیر و بازگشایی مسیر هستند.

وی گفت: البته تردد با موتورسیکلت برقرار است، اما برای تردد با خودرو نیاز به تعمیرات و پل‌ها است و امیدواریم تا عصر امروز تردد با خودرو هم امکان‌پذیر شود.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: به دستور استاندار و معاون عمرانی استاندار این هماهنگی بین ادارات و کار تیمی برای برقراری تردد روستای راستگویان برقرار شده است.

انتهای پیام/د.ا

تلاش برای بازگشایی راه‌های ارتباطی ۲ روستا در شهرستان فامنین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.