رئیس پلیس راه مازندران از بازگشایی جاده هراز از ساعت ۱۸ امروز با اعمال محدودیت ترافیکی از شمال به جنوب خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از بازگشایی محور هراز با اعمال محدودیت ترافیکی از شمال به جنوب خبر داد.

وی افزود: جاده هراز که به‌دلیل رانش و وقوع سیلاب طی روز‌های گذشته مسدود شده بود قرار است ساعت ۱۸ امروز از آمل به سمت رودهن بازگشایی شود. 

سرهنگ قدمی گفت : جاده کندوان برای تردد خودرو‌های سبک از شمال به جنوب بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد پرحجم خودرو‌ها در محور کیاسر،افزود: شاهد ترافیکی سنگین در محدوده شیرگاه تا ورودی زیراب محور سوادکوه هستیم.

 وی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده خشک گزارش شده است.

وی به رانندگان و مسافران نوروزی توصیه کرد؛ با توجه به حجم بالای سفر و تردد خودرو‌ها در جاده ها، ضمن مدیریت سفر، بازگشت خود را به روز‌ها و ساعات پایانی تعطیلات نوروزی موکول نکنند.

سرهنگ قدمی از تلاش عوامل فنی و تیم‌های تعمیر و نگهداری راه‌آهن برای مرمت و بازسازی دوباره ریل خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی تردد در این مسیر مسدود است .

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

بازگشایی جاده هراز 

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار