زکی پور: هر چقدر حمله می کنیم توپ ها گل نمی شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای گلزنی هر کاری کردیم اما موفق نشدیم.

زکی پور: هر چقدر حمله می کنیم توپ ها گل نمی شود به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد زکی پور بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا گفت: هر چقدر حمله می کنیم توپ ها گل نمی شود و به زمین و زمان زدیم اما اتفاقی رخ نمی دهد.

او‌ ادامه داد: شرمنده هواداران شدیم و بعد از باخت ناعادلانه دربی که واقعا حقمان نبود هر چه در وجود داشتم در اختیار تیم گذاشتم.

زکی پور درباره حواشی بین لیدر ها و رحمتی بیان کرد: لیدر ها زحمت زیادی برای تیم می کشند و امروز هم سنگ تمام گذاشتند ولی رحمتی بزرگ ماست و باید حالا حالا ها در استقلال باشد ‌و نمی دانم حواشی های اخیر درباره زدن پنالتی چیست و از قبل گفته بودند پنالتی اول را اسماعیلی بزند که او هم زد و باید بگویم فرشید اسماعیلی ‌پنالتی زن است.

زکی پور درباره اینکه چه کسی گفته بود اسماعیلی پنالتی بزند گفت: شخص مربی او را انتخاب کرده بود و اسماعیلی هم پنالتی زن و همه را گل می کند و پنالتی های قبل را به خوبی زده و او بازیکن با کیفیتی است. برای قهرمانی تلاش خود را به کار می گیریم و هر چه خدا بخواهد.

بازیکن استقلال درباره اینکه کدام یکی از مربیان خواسته تا اسماعیلی پنالتی بزند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. در فیلم هست و اگر داور بازی بهم حرفی نمی زد با او برخورد می کردم .داشتم با خورشیدی حرف می زدم که فکر کنم تصور کرد من بازیکنش هستم و مرا هل داد ولی مرا دید و این کار را کرد و صد در صد داور اجازه می داد برخورد می کردم.


بیشتر بخوانید:

 دایی: اجازه ندادیم استقلال از موقعیت های خود استفاده کند/ گربه سیاه کسی نیستیم

حمله هواداران به رحمتی

خطیر: شرمنده هواداران شدیم/ کادر فنی باید پاسخگوی این نتایج باشد


انتهای پیام/

صحبت های زکی پور بعد از تساوی مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار